måndag, mars 16, 2009

Det känndes bättre i det universella....

Melez.

Jo då livet flyger fram i en faslig fart.
Idag skriver jag med blandade kännslor, är lite låg pga allt jävla bekymmer med pengar sen en tid tillbax, länge sen man var pank man e nu och samtidigt så mycket som måste fixas, det kommer säkert att lösa sig men nu känns det tungt, så jävla tungt.
Känns inte bra att man måste va så beroende av dom små slantarna "suck"

Annars har helgen varit god, visst det har blivit lite ändringar med möten o träffar men med lite pusslande så går det alltid på nåt sett.
Var bla i "Peking" o lämnade av ett halvt får till svärmor o svärfar, passade på att äta ett mycket gött rådjur, tror fan att de liven passar bäst på tallriken *asg*

Annars hardet nog inte hänt så mycket, inget man ska ta upp här iaf.
Ser iaf fram emot helgen då det blir blot på fredag och mässa på lördag.
Ochså inbjuden på en liten tillställning hos ett par mycket goda vänner, ser verkligen fram emot det, kanske tom att Nemo tar sig ett glas el två det är ju faktiskt vårdagsjämning o då kan man allt få festa till lite i sus o dus.

På fotofronten då. Njaa inget att ta upp så här, rullar på kan man väl mest säga :)

På magifronten då.
Jo här händer det desto mer. Jobbar outtröttligt på med kundalini, lite meditationer, och några klienter.
Sen har vi ju mina själsresor som den senaste tiden blivit rätt intensiva, faktiskt så intensiva att det ibland är jobbigt att återkomma till ett normalt tillsånd.
Hadde tex en inatt som absolut inte var några fel, en resa med höga energier, healing och mycket värme. Att "leka" astralt är riktigt gött och det ger en i många fall styrkan att orka o ta tag i allt i det plan av våra världar vi lever fysiskt i.

Ett tack till sist till.

Anders G, för tränings tips o prat.
Fam Malmsjö, för inbjudan och för att ni finns.
Fam W, för mat o allt annat.
Höjdarn.
Min kära "Älva"
Prema. min vän. för kaffe prat o sällskap.
Och nää du får inget "Shiffer" och du, det var den 20 Dec.
Måste hitta på nåt snart.

"It's alright There comes a time"

1 Comments:

Blogger Prema said...

Lurifax där, den 20... hoppsan sa.
Hoppas din helg blev bra med blot och allt som skulle va.. Min vart utmärkande på många sätt. Mässan var helt OK. Med Breema behandling för välbefinnandet av att vara Här och NU i allt. helt OK. Prövade lite Sacral cranial terapi också vilket var OK. Tror jag prova 2 saker som fick muskelaturen att slappna av, blev nog för avslappnad, för det känns som en ångvält kört över mej, värk överallt. Söndagen flög jag högt över land och skog i min egna autistliknande tillstånd,, men det går det med. Svårt att landa bara.
Din blot vart väl inte riktigt som du tänkt????
Vi är några ( 4 st ) som ska träffas o meditera och ge healing, vill du följa med och göra en trummresa till oss. En liten överaskning från mig till mina 3 små vänner ? trumma, meditation och mycket glada skratt, fnitter o tjatter, kaffe o kaka.
Ha det gott
Prema

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home