fredag, januari 09, 2009

To fast in every vehicle

Melez.

Ett tag sen man var kraffsade ner nåt men har inte riktigt orkat.
Varit bra tött ett tag, sover för lite o för osammanghängande, blir att man lägger sig o släcker korpgluggarna när man kan o har tid så att säga, visst det funkar en kort tid men nu börjar det fan kännas i kroppen, men jo det ska bli bättring hoppas jag iaf.

Flänger o far som vanligt, livet är rätt intressant faktiskt :)
Är väldigt mycker "i luften" nu, mycket beslut som ska fattas, planer som ska tas i bruk, drömmar som ska förverkligas och inte minst så måste man ju hinna rå sig själv o få lite avkoppling, och både andlig o kroppslig spis.

Annars så är hungern på att ta tag i plåtningarna igen gjort sig påmind, har endel roliga ideer och har börjat prata med folk o fä om att ta tag i det o göra lite sköna bilder.

På magifronten då.
Jo det rullar på, ska försöka komma iväg och få lite healing själv, har varit o är mycket nu så jag skulle verkligen behöva reda ut några saker i en trumresa, el ännu bättre än het stenfolkshydda. "Nån som känner sig manad?"
Kundalinin är det jag förutom själsresor jobbar hårdast på nu och just Kundalinin är verkligen stark just nu, en kraft att räkna med som ochså är väldigt trevlig att hantera *s*
både i denna o den själsliga verligheten.
Har ochså blivit erbjuden att lära ut lite men då jag iaf för tillfället endast delar denna kraft med en väldigt liten skara som jag jag litar 100% på så kommer det nog att ta ett tag innan jag sätter sånna planer i verket. Sorry "ELS".

Nää dax att dra vidare, det finns en hel värld där ute som väntar, så jag lämnar er vänner med en liten bild.

Älskar er...

"Snälla fråga inte, men skön stil är det"

2 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

Aaah... härlig bild.....
Det är nästan så man kan känna suget i magen ; )
weeeeiii....
Lev gott

8:40 em  
Blogger AnnaJohanna said...

God kväll..
Hur lever livet med du då? Hoppas allt är gott:)
Nyfiken på vad du tycker om senaste sigtagen....
kramis

5:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home