söndag, december 07, 2008

Dream Catcher...

Melez.

Vardagen har lunkat på som vanligt i det stora hela med jobb, allt för lite sömn, och förlite tid att kunna ladda några batterier.
Har iaf hunnit med att ta det lite lugnare än jag brukar, inga plåtningar denna helg, mest pga tråkigt väder osv.
Men det känns faktiskt rätt ok nu även om det är mörkt o kulet ute, är ju inte svinkallt iaf och nya möten har påverkat mig posetivt, är viktigt att träffa folk som gör en glad, att trivas med, och inte minst dela energier med.

På det shamanska planet är det ochså lite annourlunda, har inte gjort så mycket offentligt utan mer ägnat mig åt mindre saker utåt och jobbat mer privat.
Har som jag tidigare berättat att jag jobbat med ett visst syfte i snart ett år, men har nu i stort sett lagt det åt sidan och vips känns det som ett annat flyt innfunnit sig, saker o ting faller på plats så att säga, saker jag länge funderat på får svar, saker jag velat ser ut att kunna bli av osv.

Och snart är det ju midvinter och det har ramlat in lite erbjudningar till att deltaga vid blot.
Ska bli riktigt gött att åter få komma ut bland bröder o systrar och blota, vet inte vart det kommer att ske el vilket datum som kommer att bli men mer om det i senare blogg.
Har ochså bestämt att börja jobba lite mer i Värmland, landskapet som hitills varit lite av en svart fläck på min karta vad gäller shamaniserande men tror det är nya tider på gång.

Nå väl nog om dettta.
Ta hand om er.
Njut av det som finns att njuta av, mat, natur, makter, medmäniskor, höga energier, mm.

Nemo...