söndag, november 30, 2008

Tre häxor & ett troll....


Melez.

Som vanligt full fart, livet går i 190 och man försöker va på minst två ställen samtidigt känns det som. Måste försöka jobba på att tagga ner lite, funkar inte att försöka hinna med allt o alla samtidigt, man är inte 18 längre, visst inte lastgammal men det känns faktiskt i kroppen att man inte pallar som man gjorde förr, men det är ju så kul och i många fall intressant att få va med om alla dessa möten, världen är full med skönt folk o det är ju de som förgyller livet.

Har iaf tagit ledigt från magi och plåtning denna helg och varit duktig hemma, lagat mat, kela katt, jobbat med ved, mediterat osv.
Och idag hann jag äntligen med att fara ut o träffa en gammal god vän Kaj som jag inte träffat på allt för länge, skönt att komma bort o bara prata skit över en kopp.
Kaj har ochså lärt mig att knyta drömfångare, en liten konst jag sen velat lära mig men inte hittat nån bra instruktör men nu jäklar så är det bara att sätta gång, kommer att se ut som en riktig syjunte-tant här pålediga kvällar med snören, kristaller,fjädrar osv *s* men även lite handarbete hör ju till den shamanska läran.

Kommer inte på nåt mer konkret just nu så jag lämnar er med detta o åter tar tag i vardagen innan det är dax att flyta in i en lite kvälls kundalini.

Lämnar er med en bild på min goda vän "Ufo-kaj" bilden är tagen med nya mobilen 905 i