onsdag, oktober 29, 2008

Sparlåga! muntra up mig...




Melez.

Hoppar in så jag får gnälla av mig lite.
Är snart pank trots att nyss lönen kom.
Katten är fortfarande krasslig "men på bättringsvägen"
O nu är jag sjuk ochså, började med en helvetisk migrän och det tog drygt två dar att bli som folk ef den smällen, sen samma dag så infektion la grande i kropppen, magont, halsont, febrig och som ett jäkla brev på posten så packade ett öga ihop, blev blodrött och ljus o värmekännsligt, så nu sitter man här o e sur, sjuk o ynklig, och inte nog med det har häcken full med saker som nu måste bokas om, möten, bilder, ett par plåtningar mm.

Men men, jag är snart på benen o med oföminskad styrka ska jag ta tag i allt o arbeta av allt som ska göras, passar på att i denna veva säga förlåt till er som får vänta på grund av detta.

Har iaf skördat in den sista vitasalvian o suttit framför vedspisen och flätat buntar för torkning.
Har faktiskt njutit lite ochså, gillar ju flyg o idag kom två JAS på övning o flög över huset i ca 40 min på otroligt låg höjd, satt ute o njöt av "showen" med kamera i knät, o jo visst ficka man känna den bekanta lukten av flyg fotogen igen :).

Dax att sluta med en liten text av den fantastiska Lars demian, en text som rätt bra beskriver tillvaror denna vecka.

"Dåligt rykte dålig stil En dålig ursäkt för ett dåligt livDåligt omdöme dålig lön Dåliga nerver i den här dåliga miljönDåliga odds och ett jävla dåligt stöd Man får vara glad att man inte är död"


lämnar er med en bild av
JASen som tittade förbi.

Kram Nemo..

1 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

Halloj. Här går det mesta också på sparlåga. Lill har Öroninflammation gick fort som 17 från noll till hål på några timmar under natten.., så här händer inte mkt förutom på Playhouse Disney på tv.. Hoppas du har hunnit kurera dig o mår bättre nu..Själv är jag hemma med mitt lilla troll tills på torsdag ungefär om det fortsätter bli bättre..
Cool föreställning du fick med flygplanen, avis..
Ha det :)

8:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home