tisdag, augusti 19, 2008

I en tid då anden krymper...

Melez vänner.

Slut på semestern och dax att åter igen på ett sett som får själen att delvis krympa förtjäna sitt levebröd, en tid att begrunda all världens orättvisor och att dystert titta ner i ångestens bottenlösa brunn!.
Nää fan riktigt så illa är det inte men visst känns det trist ef att ha haft en underbar ledighet komma tillbax, men jag ska inte vattna några troll o prata om sånt strunt som jobb.

Nää till det bättre.
Det börjar rulla på med plåtningar o det kommer att finnas att göra "tjo flöjt!"

På magifronten då.
Jo tusan det flyter på, o med en dåres envishet så jobbar jag på meden sag som jag gjort sen februari i år "skam den som ger sig"*
Det var ju månförmörkelse här om dan ochså, hadde tänkt att tända en eld o bara mysa o meditera med makterna men riktigt så blev det dock ej, visst en stund av meditation blev det men inne o med ljus o rökelse.

Jobbar på med Kundalini, tantra, trummar, och själsreser.
Har ochså fått lite erbjudanden att åka runt lite o trumma o det kommer absolut att

tackas ja till.
börjar ochså bli dax att skörda örter o andra sköna växeter till bot o rökelse, jobbar en del med Gråbo nu och det kan starkt rekomenderas, en liten varning är dock på plats do detta tillsynes enkla ogräs öppnar upp grymt mycket.

på begäran så lämnar jag er med en länk med lite bilder från shamanmötet.


http://picasaweb.google.se/mrnemo73

Till sist alla systrar o bröder, ni med era fria själar som gör mitt liv värt att leva.
älskar er.


Lämnar er med en bild av månförmörkelsen.