lördag, augusti 09, 2008

"Pinnar kan man aldrig få för många av"

Melz.

Tillbax ef att ha snurrat runt o levit fan.
Har hänt en del, tyvärr så har oturen varit framme, ekonmin har fått en knäpp då jag varit tvungen att köpa en ny liten bil åt sambon då den gamla gått sönder, men det är iaf bara pengar och nu har jag hittat o köpt en liten Toyota corolla.

Annars så hardet varit full fart, visst mycket av det som svar planerat har inte blivit av pga väder osv, skulle segelflyga men det har inte gjorts än, hoppas det blir snart, plåtningar som skulle betas av är ochså de på is pga väder men det har iaf gjort att man varit lite kulturell med vid slotts visningar, och lite annat smått o gott så som fika o träffa vänner o bekanta man tyvärr inte sett på länge samt även träffat nya underbara människor.

På magifronten då.
Jo för attan det rullar på, kör bla på som vanligt med meditation, kundalini, tantra, osv.
Har även lite uppdrag och träffar runt om i landet jag hoppas komma att åka på.
Kommer snart att delta i en budistisk träff, kommer bli så kul o jag ser det sm en stor ära att få deltaga.
Saknar folk jag jobbat med tidigare som flyttat el som helt enkelt lämnat sitt kall för nya förhållanden osv, känns så typiskt, så fort jag hittar nån att jobba med o kemin stämmer till 100% så flyttar de el på annat oförklarligt sett bara slutar shamanisera.
Men jag träffar iaf fortfarande delar av den gamla "flocken" lite då o då på träffar ochså vidare, men som sagt, saknar verkligen nån här i kring att trumma och shamanisera med.

Dax att dra vidare, imorgon bärdet iväg till Ösergötland på en lite tour.

Ha det gött och sköt om er i regnet.

Kramar.

Nemo...