lördag, maj 10, 2008

spänningar i luften.


Melez.
Tar mig lite tid att klottra ner nån rad om det senaste.
Har varit några daar med full fart, känns som om man vaknat o börjat dagarna i 190 och bara ökat
Många måsten har det varit men har ochså tagit mig tid till refletion och eftertanke, har jobbar mycket på nätterna med Kundalini, själsresor, healing osv.
Och på tal om magiarbetet, har jobbat en längre tid med vissa saker och jag har fått ett hopp om att allt jobb kommer att löna sig.

Lite kul är att speedwayen är igång igen, var ute på sannahed och kollade och plåtade o Tisdags, bilder av detta finns i fotogalleriet.
Tyvärr så kör inte kaparna i år men den som väntar på nåt gott :)

Har ochså försökt att ta mig tid att träffa kompisar o goda vänner i veckan, viktigt att hålla även de relationerna levande.
Tack "Prema" för träffen, fint att se dig lite mer privat, Hoppas se dig och energierna snart igen.

Avslutar med en bild jag tog i Tisdags.