fredag, mars 21, 2008

Blot.

Melez.

Då var det äntligen lite långledigt, är så gött att va ifrån jobbet ett tag.
Hänt sen sist då. jo förs t ofrämst ska jag säga att jag fått ett riktigt fint fotouppdrag men jag kan inte berätta så mycket än då jag och kund inte kommit överens om tid,arvode osv men jag kommer med mer om det senare.

Jo nyss hemkommen ef att har firat vårdagsjämning.
Åkte ut på Torsdag ef och njöt lite god mat och lite gött vin, sen var det trummning, meditation, o healing, sen ännu mer trummning. *s*
Har verkligen sett fram emot den kvällen, är så gött att va bland sköna själar med underbara energier o bara njuta, njuta av att inte ha några måsten, inga pliter och bara ta sekund för sekund, önskar och hoppas det kommer många fler sånna stunder.

Så särskilt tack "Prema" för husrum o arrangemang, mat och gött sällskap och inte minst energierna. hoppas vi ses snart igen."Bugar".

Tack ochså alla andra knytt, makter, väsen som närvarade.


"Personalities is like the contact of two chemical substances...If there is any reaction both are transformed..."