lördag, februari 16, 2008

Konsten att lära sig falla fritt

Melez!

Jo jag vet det var ett tag sen, men men.
Jo det har rullat på kan man säga, har bla jobbat på duktigt med shamaniserandet o hunnit med att "resa" mycket o köra kundalini.

Kommer inte att ta upp så mycket om tråkiga jobb o skit utan går vidare på en gång.
Just hem kommen från Göteborg, skulle ner och plåta och fixa lite andra saker. Älskar stan o folket, skönt att få komma "hem" själv o bara strosa runt o titta,fundera, och bara vara.
Har haft en underbar helg i storstan, var lite trött på det mesta innan men nu känns det bättre, så mycket bättre.

Och jo jag vet, det bidde inget "dancing dingo" och det bidde inget Cosmopol, och ja jag vet att jag inte tog mig tid att stanna o träffa vissa personer.
och inte hammnade man i hamnen bakom 5an heller, synd tycker säkert vissa men tji fick ni *s*

Till sist, tack till.
Ett jätte tack Chrissy för bilderna, mat, o sovplats samt trevligt sällskap. uppskattar verkligen all vänlighet, hoppas se dig snart igen. Stor kram.

Alla gubbar som kommer o pratar på stan o hållplatser.
Flummaren på 5an.
Mc Donalds for the junkfood.
Blå 60 för liften.
Fisk lukten på saluhallen.
Sopbilen på avenyn som backade på mig.
Fylltratten.
den söta tjejen på tåget.
Sj för kaffet.
david för riggen.
Det mulna vädret som ställde till det på lördagen.

Säkert glömt massor men men.

Ha det gött o sköt om er.

Njut!




"Vackert!"