söndag, januari 27, 2008

Jag REA`r ut min själ...

Melez.
Ok nu var det dax igen att dra iväg

en rad om vad som händer i det stora.
Har varit lite upp o lite ner den sista tiden, händer mycket i mitt liv just nu både bra o mindre bra saker. Träffar mycket folk nu och det har gett mig många val och mycket saker att tänka på vad gäller det mesta här i livet, mycket handlar om jobb men mycket handlar ochså andlig utvecklig och så vidare.

På fotofronten har det varit lungt pga att shamanismen tagit mycket tid, har iaf fått tummen ur och köpt ny kamera, så nu är det bara att lra in sig lite mer på den så är det bara att köra, har bytt systen från Sony till Canon sådet är lite som skiljer.
Gillar den nya men den har vissa nackdelar så gamla 717 får hänga med ett tag till den med.
Så nu ärdet handlat och det fattas lite "Gluggar" och ett batterigrepp sen jäklar.

På maifronten är mer fart, har som sagt en del att fundera på och träffar "rätt" folk så det blir mycket av magiskt arbete nu, jobbar mycket både ensam och med andra, kommer bla att åka runt lite i landet o köra. Kommer med mer info senare om datum då jag kommer att visa upp mig lite mer offentligt så att säga.

Till sist.
Tack alla ni vänner som liksom jag har "fria" själar och inte lyder blint under alla konstuerade normer man annars förväntas följa.
Har tjatat om det hundra gånger men det kan inte nog upprepas, njut, njut av allt gött, av vacka ting, god mat, energier, njut av andra människor som får er att må bra, ta inget för allvarligt och var rädda om er.

Lämnar er med en nyss tagen bild av katten Carlos

Nemaste...