måndag, maj 26, 2008

Hit o dit som en jäkla...



Melez.
Livet går just nu i 190 och det bara ökar, energier flödar på gott och ont, träffar mycket folk inom jobb, foto, och inte minst det shamanska, visst det är kul och ofta intressanta möten en det sliter ibland ochså.
Finns en handfull vänner som verkligen får mig att kunna koppla av och bara vara men som jag tyvärr inte träffat på ett tag, känner att jag nu en period verkligen behöver er.

Jobbar på med shamanismen som vanligt, har faktiskt inte tagit nån paus i vissa arbeten sen jag kom hem från GBG och det är ett tag sen, men har man ett mål är det bara att köra på.
Hoppas kunna komma iväg och trumma snart, kanske ta en sån där go helnatt nånstans tillsammans med nån fri själ.

Jo det roliga då.
Förra helgen var det Såtenäs och denna så bar det iväg till Västerås, ja jag vet att jag e knäpp men finns det sköna maskiner som flyger i närheten är jag där och finns det sen en Gripen på lämpligt avstånd så är det ingen tvekan.

En underbar dag med massor att se, höra och känna lukten av, ch vädret sen! vilket väder! är bränd som en gris men det känns nästan som om det hör en bra flygdag till.
Lite synd att detta troligen var enda gången i år som man får uppleva JAS 39 då våran jäkla ankeborg regering har bestämt att svenska folket inte ska få sevad vi betalar för i form av upp visningar osv, för dyrt säger de och det ska sparas på in på allt, så ska man få se lite goa svenska kärror i fortsättningen så får man nog åka till flygdagr i Norge!?.

Nog om det.
lämnar er med ett par bilder från helgen.

"JAS 39 gripen, landets stolthet"



"*s* kan inte låta bli. En bild på landets hetaste flygbrudar"