söndag, december 21, 2008

Midvinter blot.

Melez.

Jo så var årets midvinter blot avklarat, det blev en tripp ut i de värmlänska skogarna denna gång, ett blot som i många fall har varit lite olikt de jag brukar hålla el deltaga i.
Kan tyvärr inte tala om exakt var jag varit el vilka ceremonier, bus, osv som hölls men jag kan säga att det var intressant att följa riter jag annars inte är van vid "asg" dessa Asar!!!
Jo det var som sagt en blandad skock men tack o lov så fanns det shamanfolk på plats ochså.
Så med stor glädje, tacksamhet, ödmjukhet, tackar jag alla som deltagit o stort tack för tillit, inbjudan, mat dryck, mm :)
Jo som sagt det har varit mycket, mycket kännslor i omlopp, möten med nya o gammla bekantskaper, mycket energier osv.
Kommer att hända massor på det magiska planet en tid framöver, frekvenser som ändras gör att det kommer att ske förändringar i världen o många kommer att påverkas.

Kommer inte att slösa mer tid på mer ingående gå in på allt annat som skett, låter det räcka så här men till stist några väl valda tack.

Tack till.
Martin c för initiering av P.
Deltagare, blotare, magiker & livsnjutare.
Shadow för värme, omtanke & energi.
Prema för att du trots allt var med *s* dock ej fysikt på plats.
Kari & Karin då jag inte varit den jag är o inte fått denna kunskap jag nu förvärvar.

"Så magiker, makter,folk. Förena er.
Njut av fest, njut av värme, av energir.
Om det så må ske mitt i vardagen el i en helig plats.
Älska, Finns, "

Tack...

Lämmar er med en bild från blotplatsen med rök o Orber.






1 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

Mysig bild. Låter spännande :)
HAr inte din email på
den här datorn kom jag på ;)
Så får önska en god Jul och god fortsättning här
Ha det bäst :)

6:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home