torsdag, januari 01, 2009

En kort blick bakåt...

Melez.

Japp ett år är slut o ch ett nytt har just börjat, kan va dax att titta tillbax o refletera över vad som hänt.

Först så ska jag bara kort sammanfatta gårdagen.
Vaknade rätt tidigt o njöt av morgonmörker, stillhet och starkt kaffe o bara katt som sällskap.
Tog det rätt lungt med inte några större utsvävningar, ätit väldigt gött och mycket.
Inte mycket till shamaniserande utan som sagt mest tagigt det lungt.
På kvällen ef den obligatoriska hummern så bar det iväg till Kumla för att se fyrverkerierna, sen vidare hem o redigera lite bilder o hopp i säng.

Året som varit har det varit full rulle på.
Ibörjan så var det mycket plåtningar och shamanskt flängande.
På vårkanten så var det rätt lungt på fotofronten men på shamanfronten full fart,jag minns särslkilt påsken då den firades med Prema och god mat, vin trummning o energier.

I Maj drog årets första flygshow upp, vet att det var en jäkligt intensiv vecka i slutet Maj/början av Juni då jag bla på en vecka åkte över 100 mil för att plåta JAS Gripen, hann med såtenäs två vändor, västerås, örebro, göteborg och Säve, norrköping ochså vidare så det har allt varit ett fantastiskt flygår.

Sommaren har full med shamanskt arbete, bla varit o trummat runt om i landet på rätt många platser.
Kom ochså ihåg en skön dag då jag ochså i premas sällskap åkte på en shine meditations kurs o föreläsning hos den franska buddistiska nunnan Lama kemtcho. en mycket trevlig o varm dag.
Minns ochså med stor värme o glädje alla shamanska möten "bla Herrljunga" Allt trevligt folk jag fått träffa och busa med, alla nya o gammla bekanta som för alltid kommer att finnas i mitt hjärta, Ni fria själar.
"Bugar"

Sen hösten o fram till nu har det varit väldigt mycket, flygshower, plåtningar, shamaniserande, möten osv. Minns ochså här särskilt Midvinterblotet "hell yes!" visst det tar på kroppen att aldrig el sällan "sitta still" men det är ju som jag sagt förr möten, upplevelser, njutning som får världen att gå runt.

Vet ine riktigt vad jag ska skiva men kanske återkommer om jag kommer på nåt.

Avslutar med ett lite längre tack o ett par bilder.

Tack till.
A För att du finns o står ut med alla stölleprov.
Alla jag mött på "stormöten" ingen nämnd el glömd.
Alla jag mött när jag fart land o rike runt o trummat o pratat.
Ni som faktiskt betalat för att komma o se o höra mig.
Alla modeller jag plåtat i år, stor kram.
Säve depå.
Västerås flygplats.
Såtenäs.
Sky C.
PIC.
Shadow, för vänskap, värme.
Skalle P.
High turkeys.
Prema, min vän för allt skoj, gött bus, trummningar o energier.

Japp det var lite av mycket o nu tar vi tag i det nya året men full fart mot "2012 Då allt blir bättre"

Ta hand om er.
Älskar er.

Puss o kram/Nemo....


Hummer e gött. Gott nytt år!!

1 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

God fortsättning på det nya året!
hoppas allt är bra med er :)
Fått lite ny inspiration på Scrapfronten o donar med lite "In memory of Page"-tema just nu.
Kika förbi får jag höra vad du tycker;)
Lev väl

5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home