lördag, februari 14, 2009

Are Friends Electric?....

Melez.

Altaret tänt, en tung doft av apiana i rummet, eld i braskaminen och kännslan av att ha utfört ett gött jobb, känns ok.

Jo då det rullar på, vet att jag har lite för mycket jobb på halsen men arbetar av dom i maklig takt och kommer att ef detta inte ta på mig fler klienter förrän jag fått en hyffsad vila, laddat batterierna.
Annars så har veckan varit både upp o ner, trivs rätt gött med det mesta, det som möjligtvis skulle ha smolkat bägaren lite är att jag nog e på g att tappa kontakten med folk i min närhet, visst man gillar folk otroligt mycket, upplever mycket bus tillsammans men ibland händer det att man bara på ett till synes oförklarigt sätt glider bort från varann, tråkigt men jag måste acceptera att i detta fall är det nog kanske lika bra.

Helgen har iaf varit god.Ledig Fredag och ägnat dagen med träffar,fika, och planering.
Har varit på en liten "Tour" i Östergötland och sambon fyller 40 idag så det har varit en dag med SÅ mööööe mat, kaffe o söta bakverk hos svärföräldrarna.
"stort tack för allt"

Har iof massor medtankar osv som skulle behövas skrivas ner för att rensa hjärnan men jag tror jag tar en annan arena för det sakerna och lämnar er med ett på bilder.

Älskar er/Nemo...

"En så jäkla nyväckt Simba"

2 Comments:

Blogger Prema said...

Hej kärleken.
Ser ut som om du har fullt upp!
Läste tidigare bloggar,,, Om du har möjligheten att åka till Mexico varför gör du inte det då.???
Arbete i Spanien,,, vad väntar du på ??!!! Vart i Spanien ? Kursgård eller vad ?
Åk för sjutton åk,, jag kommer efter :-)
Massor av kramar
Prema

7:51 fm  
Blogger Prema said...

OK,,,,hjärtat,,,, när ber du makterna om hjälp till resan ?

7:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home