tisdag, januari 20, 2009

Wasted

Melez.

Suck, så kom den här jävla förkylningen till slut, sitter här med konjaks röd näsa, snörvlar och tycker allmänt synd om mig, fan hadde massor att ta tag i denna vecka, jo jag vet att jag lovat att dra i handbromsen en period o inte bara flänga runt o ta hand om andras problem, måste ju ta hand om sig själv ochså, vilket jag iof har blivit bättre på men men.
Så Fuck it!

Lite kul är iaf att det kommer in erbjudanden om samarbete, träffar, jobb i Värmland, jävligt kul då det är en svacka på andra platser jag inriktat mig på.
Kommer tex att iss släppa taget om Örebro, ingen ide att köra igång nåt här, vet inte varför men folk är rätt tröga, intresset finns o förfrågningar kommer men när det kommer till bokningar osv så nope. Norrköping har ochså varit bra förr men då lokalen jag hyrde bytte ägare o blev klädbutik så är det ochså mer svårjobbat så Värmlands jobben kommer som en skänk från ovan.
Pratas ochså om Köpenhamn men vi får se hur det blir med det. mer info om träffar kommer när jag vet datum osv.

Ska ochså se till att få ordnig på nya hemsidan så det blir lättare att följa datum för sammankomster, ceremonier mm.

Jaja nog om det. Sitter och gottar mig o drömmer till våren och planerar in flygdagar som ska besökas, "så Tord detta är vad som e planerat än så länge"


Västerås"två dagar"
Örebro
Såtenäs "Två gånger"
Säve, Gbg, "2 dagar"
Borås.
Ev Rygge Dk.
Ev Roskilde Dk
"Hoppas på ett par till men då info ej är klart så får jag återkomma"

På Tal om flyg o sköna dagar, lämnar er med ett par bilder på ovanstående


"Jo då även en JAS pilot måste ut i gräset ibland :)"
"Gabor vargas, saknad."

1 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

tssssssss... men Nemo dåååå... hihihihi. smygfota sååå

7:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home