lördag, januari 24, 2009

No time. Tomorrow....

Melez Vänner.

Bättre från förklyningen men mår lite sådär rent själsligt, mycket har hänt.
Först ett samtal med en god vän som är mycket sjuk och kanske inte har så långt kvar och nästa dag får man reda på att en modellbekant är död, mördad, 23 år.
Lite mycket att få i ansiktet på engång.
Kan känna mig agr, ledsen, frustrerad, men ändå lugn, väldigt lugn på samma gång, kanske tar ett tag att fatta.

Annars så har det rullat på, ja jag vet att jag lovat att ta det lungt men fan jag kan inte, mår inte bra om det inte är nåt som ska göras.
Har iaf inte flängt runt en massa men jobbat lite mer hemifrån o på distans.
Har bla jobbat på starkt på själsresor och så klart kundalinin.
Har även hunnit med en shamansk behandling av en kär kollega o god vän.Ett jobb jag inte gör så ofta så det var gött att resultatet blev så bra.

Ett par saker o tankar som jag vill ta upp till sist.
Vikten av inte förneka sin sanna natur.
Många vet blundar för den, vågar inte pga att samhället har lärt oss vad som är rätt, vad som är fel, vad vi ska tro,tycka, moral, sexualitet osv.

Vi är i grunden andliga varelser och till stor del djur.
Att förneka sin sanna natur är en stor källa till deprission, ångest och inte minst sjukdom.
Att bejaka sin natur är att ha i tanke att var tanke är en medveten handling och veta om och acceptera sin styrka, sina brister, drifter, mm.
Så vänner, jag kan starkt rek att ni testar det, ni kommer se förändring fort och jag lovar att ni inte kommer ångra er.

Till sist, ett tack till.
A för en skön dag och trippen till loppiset.
Loppisgubbarna för de billiga fynden.
A-J för Bettypage bilden.
Prema för Kram, kaffe, Massage.

Lämnar er med en bild på en symbol till den sköna, äkta världen.