söndag, februari 08, 2009

Frekvenser...

Melez.

Trött o sliten e man ef en konstig helg.
Har varit i full rulle, har bla varit på en liten tour i värmland, shamaniserat, träffat goda vänner, fikat o planerat lite foto.
En rätt intressant perid just nu med ett flertal klienter att jobba emot, möten med nya bekantskaper osv, ja sånt som får livet att verka meningsfullt.

Varit hyffsat ledig idag och då jag har mycket i huvet ef helgen och känner mig lite smålåg pga att planer osv inte riktigt gått som det skulle så togs det tid att ef en lång frukost packa kameran och ge sig ut i skogen.
Kan starkt rek att gå ut ensam i naturen en tidig morgon, att få rena sinnerna, bara vara och inte ha några krav el att behöva uppträda på ett sett som förväntas av dig.
"själs tvätt" kan man säga.

Märks att det är Februari, folk beter sig fan så underligt, märks att det fattas värme, sol och grönska, det sys i folks blick, deras energier o inte minst sitt sett att vara o bemöta andra.
Tycker att det är ovanligt mycket bråk,stök osv och att folk är jävligt griniga rent allment.
Det är konstiga energier denna tid och det är då viktigt att inte glömma att ta hand om sig själv, ni vet mitt tjat om njutning, passion, god mat, värme. mm.

Men i väntan på våren så ta hand om er.

Lämnar er med en bild på platsen där jag började min shamanska bana, min kraftplats sen många år tillbax, där man som ung lärlingsbatting suttit måååånga timmar.


1 Comments:

Blogger AnnaJohanna said...

Tjenamors galosch ;)
Kikar in o läser o kollar läget.
Håller med dig om att det märks at vi behöver ljusare tider. Många som är lite kinkiga tycker jag. Fast på jobbet kan det ju var lite de tiderna vi har just nu dessutom :(
Oh well...
Snart kommer solen o värmen och allt vackert som hör våren till :)
Lev väl
/Scrap´nlass

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home