måndag, mars 02, 2009

Du Är Ånga...

Melez.

Tuff vecka, har börjat jobba på som vanligt igen el nja på det stora hela iaf, ska fortsätta att inte köra på för mycket o tänka på att få lite mer sömn och ägna tid o energi åt mig själv ochså.
Tycker det mesta flyter på i rätt riktning iaf, visst är fan så pank, andra månaden i rad man går tokminus på kontot och om inte det vore nog med ett par missade räkningar och inköp som inte var planerat så ska bilfan besiktigas snart och handbromsen sitter fast!!! "fuck it!"
Jaja det löser sig nog på nåt sett, bara att lämna in den på rep o se glad ut o hoppas det inte blir en massa 2or på besiktningen.

Hmm och tränat har man börjat med lite smått, "hatar armhävningar!", men jag har ett mål och ber till makter att jag kommer lyckas. Men har bra hjälp o support så det ska gå bra.

Har ochså haft strul med hemsidan, de som reggat min adress har beslutat att säga upp avtalet bara så där trots att allt var klart o betalt så har jag nu två veckor på mig att flytta det, men inget ont som inte har nåt gott med sig, "danskarna" är snälla nog att överta mina bekymmer så nu ligger jag snart med allt på samma ställe i DK..

På fotofronten då.
Nja inte mycket men det kommer.

På Magi/shamanfronten då.
Jo här händer det desto mer som händer.
Jobbar på utan att på något sett ligga på latsidan med några klienter, själsresor,meditation mm.
Har varit med om nåt brutalt häftigt i lördags, visst det har hänt förr men det är inte helt vanligt. Har i dess renaste form upplevt kundalini, fan alla borde få va med om det åtminstånde någon gång i livet. Har den otroliga turen att vid olika tillfällen fått äran att med olika personer få uppleva just detta och det finns inte ord att beskriva, visst den kan kännas o upplevas på olika sett men tror att den blir starkare med åren faktiskt, så det är nåt jag helt klart kommer att träna/praktisera mer.

Tänker inte tråka ut er med en massa annat just nu utan lämnar er med en bild på en polare som stök förbi husknuten för ca 30 min sedan, och jo kvaliten ekass då jag tog bilden genom fönstret men men.


Älskar er...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ah. sicken sötis. Vilken tur du har!

5:37 em  
Anonymous Anonym said...

Ett fyrfaldigt leve för födelsedagsbarnet!
hipphipp
hurra! hurra! hurra! hurra!
Grattis!
Kram

8:26 em  
Blogger Prema said...

Hej Vännen
grattis, grattis, grattis. Ytterligare ett år älder :-)
Kommer det bli nått firande av vårdagsjämningen,,, ???
Mycket frekventa höga målinriktade energier mm
hur ser skogen ut ??? Kan man träffas och dra ner en stund i jorden ?

8:25 fm  
Blogger Prema said...

Hej igen.
Jobb i Spanien,,,när öker du,,,kan jag följa med ??. Inbjudan från Mexico,,, näråker du ? Kan jag komma med ?
Vad väntar du på ?!, be makterna om pengar !

8:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home