tisdag, mars 10, 2009

Am I Inside!?

Melez.

Inte haft varken tid el ork att kraffsa ner nåt fören nu men här kommer lite om det senaste.
Födelsedagen var en lugn historia kan man lungt säga, jobbat sen fika med en kompis och hem för planering av en helg som skulle ha varit fylld med både jobb och nöjen.
Skulle ha flängt runt endel men redan på fredags morgon så började strulet med möten/träffar som avbokades och ombokades så större delen av fredagen blev till att försöka kompromissa o boka om och det blev mest kaos av det mesta.
Har iaf äntligen varit och hämtat lite lammkött och träffat broder "Vittiger" en liten utflykt som verkligen laddade battrerierna.

Har varit på ett djävligt kasst humör, gillar inte när saker går en förbi som man planerat och sett fram emot, sen är man så jävla tokpank och allt kommer på en gång, så nu ärdet extra jobb som gäller, jobbar som en tok med att få in bokningar på massagebehandlingar, trumresor, osv.

På fotofronten då.
Nja inte plåtat nåt som är värt att ta upp här men har iaf fått bokningar i Linköping och Dalarna.
Ser verkligen fram emot de plåtningarna.

På Magifronten är det lite mer full rulle.
Vårdagsjämningen närmar sig och så här veckorna före så är det mycket som ska göras och det brukar ramla in erbjudanden om att komma o tala, trumma osv.
Har inte bestämt vad jag själv ska hitta på för bus men det skulle va gött att samla "Flocken" el iaf delar av den och kanske ta en nattruming, god mat, gött prat och bara köra på och se vad energierna och makterna tar en med på.

Till sist, tack till.
Stort tack till alla som grattat mig på födelsedagen.
AW.
Alla inbjudningar till jämningen.
Prema för att du finns o för du äntligen hittat hit.
Vittiger för träff, prat, gött kaffe, ull, kött osv.
Katterna, för att ni får mig att skratta :)

Älskar er...

2 Comments:

Blogger Prema said...

Hej
Konstigt det här.... Fullmåne och det har gått mig rakt förbi eller är frekvensen ändrad för mig så att jag inte märkt av månen, eller har jag bara varit så hög i vibrationerna så att jag inte märker nått eller är det så att et bara ÄR JAG, som inte fattar cvad som händer. Men LÄSKIGT är det.
Låter bra med nattrummning. Får jag vara med ?
Hur blir det helgen 21/3 kommer du?

10:01 fm  
Blogger Prema said...

Vad menar du med överskriften här.. AM I Inside !?
Får inte ihop det med texten....

10:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home