måndag, februari 06, 2012

Nystart

Nystart
Ja det är ca ett år sedan man plottrade ner nåt här nu men det ska bli ändring på det nu. Mycket har hänt sen sist och jag kommer inte ens försöka att sammanfatta allt. Men jag har ju rest endel och det har gett så otroligt mycket att få se lite mer av länderna i öst och särskilt Krakow har tagig mitt hjärta, en stad jag kommer att besöka många gånger framöver både vad gäller foto o rent privat.

Annars så flyter det på, jag börjar snart en ryskakurs för att bättra på språket, kan va bra då många av mina vänner pratar det språket.

På fotofronten då.

Jo det rullar på och det är väl tänkt att det ska bli fler resor i öst för mer foto där samt att jag kommer skaffa bättre utrustning så som bakgrunder osv.
På magifronten då.

Jo det har hänt massor men har en period shamaiserat lite mindre men kommer synas och verka mer utåt snart igen.Har ochså ingått endel samarbete med ett par sällskap och praktiserar nu ochså lite "Kaosmagi" Ett stort o mycket intressant ämne som ger väldiga resultat och inom detta har jag även kontakter i just Krakov som jag förut pratade om.men just nu ligger man i en djävulsk förkylning så jag ska va väldigt kortfattad och gå tillbax till soffan.Som sagt varit inaktiv på bloggfronten men är på g igen. Så väl mött vänner.Nemo