söndag, januari 24, 2010

Unsuccessfully Coping With The Natural Beauty Of

Melez.

Det var ett tag sen man skrev nåt, jo jag vet men har liksom inte haft ork känns det som men ska väl plottra ner några rader.
Att ta upp allt som hänt skulle ta bra mycket tid så jag fattar mig kort.

En dröm håller på att gå i uppfyllelse, jag kommer att få möjlighet att åka till Ukraina och Tjernobyl senare i vår el sommar. Mycket ska till för att jag inte kommer att åka och jag hoppas att det blir ett gäng som hänger med, känns lite osäkert att åka ensam, menar man e ju ett lätt byte om nån vill råna en o hela kamerautrustningen, dator, extern hårddisk ska ju med o det vore inte kul att bli av med så vi får se. Mer om det senare.

Har ochså nu även förlängt hemsidan och allt till Danska Cliche, känns skönt att äntligen hittat nån som tar hand om Nemo på ett bra sett "Stort tack "
Och på tal om hemsidan så är det av hög prioritet att så snart det går hitta nån som kan hjälpa mig att bygga om den o göra den snygg, vi får hoppas att det blir bra med det.

Sitter ochså i skrivande stund och kollar upp årets flygmässor, då jag hoppas jag har sen semester så ser det mycket lovande ut med Såtenäs,Västerås och Säve, längtar och ryser med välbehag av blotta tanken av att sitta i gräset på Säve depå med 300 zoomen och känna den underbara doften av fotogen o se allt vackert och senare på kvällen saligt ta en kall på Dancin Dingo

Fotofronten då
Jo rullar på, har fått en hel del jobb som ska betas av så det kommer snart visa sig lite nytt på sidan.

Magifronten rullar på ochså, kände att det vart lite mycket ett tag o har sett till att bromsa lite o bara ta de jobb som känns viktiga och sånna jag själv vill göra o brinner för.
Längtar ef att få komma ut o möta mina bröder o systrar på möten Bloot och liknande.
Måste ju ochså berätta att jag nu även fått förmånen att testa en regressions resa med min goda vän Prema som guid o vägledare, en erfarenhet som gett mycket att tänka på och med nyfunna kunskaper om mig själv som till stor del förklarar hur och i många fall man tänker och agerar som man gör.
Så åter igen stort tack Prema för att du tog mig med på den resan.
Passar ochså på att tacka för all massage. Varm olja o omväxlande mjuka händer o hårda nypor kan göra underverk med en värkande rygg.

Lämnar er inte med nån bild el några särskilda tack. Denna gång går en extra tanke till min gamle kollega Tvålis som tragiskt gick bort för nån vecka sen. en extra stor tanke till familj och vänner.
Du är saknad.