tisdag, oktober 27, 2009

An Alian Cure...

Melez

Hoppar in en snabb o visar att jag fortfarande trampar denna jord.
Jo har ju inte varit här på ett tag och som ni vet har det varit endel strul med hemsidan och ef att den legat nere en stund så har jag nu flyttat allt till "Danskarna" och jag är nu övertygad att de kommer att ta hand om allt på ett bra sett. Stort tack till "Morgonoga" för all hjälp med mycket av det praktiska, tack ochså till Anna i Köpenhamn för alla mail o all hjälp med förflyttningar och nya kontrakt o konton mm.
Hemsidan ja, måste ta tag i att fixa en ny här, har tänkt göra en ny själv men inser mina begränsningar i att bygga en ny så den ser bra ut. Kommer nog att låta nån kunnig att fixa det hela, bekymmret är ju den ekonomiska biten men hoppas hitta nån "Hobby hacker" som kan hjälpa mig för en slant.

Annars är det fan i mig full sula som gäller, mycket energier i rullning och jag försöker förstå och kontrollera det kaos som råder så gott det går. Det är höst och det märks på de flesta fronter, man rusar iblad på för fort för att hinna krama ut det sista innan kylan o vinterdeppen kommer, Det är viktigt att kunna fylla på "Må bra kontot"

Kommer hända lite kul saker här iaf. Det är ännu ett Blot på gång, vet ännu inte riktigt detajlerna i det el exakt vad som kommer att hända men det känns som om det blir ett gött blot med höga energier och mycket bus.

Jaja detta om detta.

Ha det gött o ta hand om er.
Njut så mycket ni kan och hinner....

Kram/Nemo...