söndag, juni 07, 2009

Strul strul....

Melez.

Lite info pga av strulet med mitt fotogalleri.
Galleriet ligger fortfarande nere men jobbar på som en tok med att försöka lösa det hela, fått hjälp av "Hackaren från Göteborg" men nu måste jag först återigen bråka med Danskarna, går inte att logga in på någonting och de är långsamma med att lämna ut kontoinfo/koder osv.
Har ju varit massor med problem sen i Mars då de som hadde mitt domännamn drog sig ur så nu vet jag faktiskt inte vem som "Äger mig", ja det är kaos och jävligt rörigt med det mesta men som sagt jag jobbar på det och återkommer senare om läget.
Håll en tumme att galleriet snart är uppe igen.

Annars ligger man här med ryggont, har tuktat gräsmattan hela dan igår, gräset var typ i höfthöjd då jag inte kunnat klippa pga att klipparen varit på repration, men nu jäklar börjar se de hyffsat fint ut igen på bekostnad av min rygg. Massage!!!!!

På fotofronten då
Nja ligger nere nu, finns att göra en tiden räcker inte till just nu och det känns ändå surt att plåta nu när albumet ligger ner men det kommer nytt inom en inte allt för lång framtid hoppas jag.

På magifronten.
Jo rullar på som vanligt o jag kör på för fullt.
Jobbade lite med växtlära inatt, länge sen man gjorde det men det är ett intressant ämne som är rätt underskattat.
Rest astralt inatt och den resan! hell yes!

Lämnar er med detta å hörs vi av senare.

Kramar/Nemo...

4 Comments:

Blogger Angélique Morgonöga said...

ja men nu är ju galleriet igång igen *positivt*

6:12 em  
Anonymous Anonym said...

nja njo på g iaf, funkar inte att ladda upp bilder men kenny jobbar på det

Nemo

6:18 em  
Blogger Prema said...

Hej
Oj, det var bra att få igeång detta.
Måste ju passa på och Gratta om det funkar som det ska. Kenny få väl se till at fixa och dona så det funkar fullt ut ??? eller är jag ett tjattrigt baschakra.

Du jag har signat upp för facebook, nu sk ajag bara kunna lista ut hur jag tar mig tillbaka dit. Det var inte så krångligt men jag gillar ju den personliga kontakten. Det här med datakommunikation ??? Nej faan det är inte min melodi.
Over and out.
ses sillstryparn.

6:59 fm  
Anonymous Anonym said...

"Prema"
Jo då det ska nog kunna gå att få ordning på det hela tids nog.
Hmm tjattrigt baschakra!? Hmm nja jo ibland kanske *asg*

Du sa att datakomunikation inte var dig grej, se till att skaffa en mobil då kanske "Oj låter ochså som ett tjattrigt baschakra"

Kul det du sa om Sillstryparn,lyssnade faktiskt på de i går "glolar på Doing the omoralisk shlagerfestival"


Nemo...

11:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Home