tisdag, maj 26, 2009

Nja njo, kanske sen...

Melez

Hoppar in en snabbis mitt i vardagstråken o visar mig en snabbis.

Varit full fart och jag har inte varit ute på nätet så mycket på de senaste dagarna så därav inget uppdaterande i bloggen. Har inte hänt såmycket ändå så, mest varit jobb o fläng och lite uppo ner med humöret.
Har iaf varit en tur i "Blacka" hos svärmor/svärfar med klan och blivit bortskämd med god mat, gött kaffe o bara få slappa några timmar, man behöver sånt ibland.

Inte långt kvar till semester nu iaf o fan va man längtar, visst man kommer att va borta mycket men man slipper iaf sitt vanliga tråkiga jobb "sucka"

Annars så jobbas det på med kundalini, meditation o själsresor i oförminskad styrka.
Mycket märkliga energier i omlopp nu, höga o låga om vart annat, men det är kul, kul att det rör på sig.
Vill samtidigt tacka för tankar o healing jag fått denna vecka "du vet vem du är"

Nåt annat att se fram emot är klart Västerås Air Show denna helg.
Ska bli gött att åter igen bara få glömma vardagen o glo o plåta flyg hela dagen, och inte minst träffa gammla bekant man gillar men ser alltför sällan.
Och det är vid sånna här tillfällen saknaden av "Gabbe Vargas" kommer upp till ytan då ingen flyguppvisning någonsin blir sig lik ef hanns bortgång.

Hadde ochså tänkt att köra ett riktigt politiskt brandtal här ikväll men tar det en annan gång, kanske när man är surare än vanligt "s" går liksom inte att "Komma upp på fasaden" så att säga.

Nää nog är nog så jag får i väntan på en trevlig kväll imorgon ge mig ut o springa och sen träna bullarna lite och sen ta korgen för att åter igen återgå in i den märkliga verklighet vissa kallar sömn. Så lämna ett fönster öppet för inatt ska det flygas.
Vi ses.

Älskar er.
Nemo...

"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter."

5 Comments:

Blogger Prema said...

Hej du.
Vad bra att veta vad man flyr ifrån. Jag vet oftast bara vad jag flyger ifrån.
Nej, bullarna behöver sitt. Se upp med träningsvärken bara, stretcha ordentligt efteråt. Hehehe.

Har fått en stor bulle i ögat, vagel kallas det, ska till fabror doktorn i eftermiddag. Ser ut som jag åkt på en smäll och naturligtvis, en vänster sving. Rakt in i ögat halva ögat. Tjusigt så det förslår. Får sitta hemma hela helgen och bara stirra. Kan inte se ordentligt och på söndag är det mors-dag så då får jag väl ta mig ut. Hoppas du får det trevligt i helgen. Är alla som läser din blogg så blyga att de inte vågar skriva en liten notis.
Du, vem kan segla utan vind ?

Jag tar en tripp till " Mimers brunn" i helgen, har lite ursäkter att dela ut. Jag sitter ju ändå här med ett svullet öga.... om ändå nått annat kunde vara svullet hmmm harkel och hmm.
Ha det gött
jag

9:07 fm  
Blogger Prema said...

Hej igen

Vad betyder ige

9:09 fm  
Blogger Prema said...

Vaddå Snabbis ???? Visa en snabbis,,,,??? Har du film eller ???

9:09 fm  
Anonymous Anonym said...

"Prema"

Suck, ja vi o våra bullar! bara bekymmer *asg*

Hmm ige!? Kan va nåt stavfel från min sida, klottrar påi 190 så det blir lätt så, inte iaf du menar?

Hmm lite vatten från St Marias källa kan va bra för ditt öga. Enligt folktron så ska det vattnet göra under för just ögon, kan ta med lite åt dig nästa gång vi ses.


Och snabbis, hmm nja va ska man svara på det *asg* Hmm.... nää låter det vara osagt och fritt för tolkning.

Lycka till hos Oden "sjunger" *Upp o hoppa tor, slå på trumman bror det är dans upp på valhall inatt, uti Freias sal står vår asa bal upp o hoppa fast oden har spatt......*

12:02 em  
Blogger Prema said...

Fint som snus.
Opp o hoppa T mm mm

9:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home