lördag, maj 16, 2009

jo då snart så...





Melez Vänner

Kommer att fatta mig kort, är väl mest bara inne för att visa att jag fortfarande finns kvar i denna verklighet.
Veckan har mest bestått i jobb men inget av de slag som är värt att ta upp.
Varit en knepig vecka på energifronten, humöret har verkligen gått upp o ner men tror det kan bero på att jag är/varit nevös över nya bilen som har betett sig fan så underligt med blårök vid iaf ett tillfälle, får hoppas att det är lungt på den fronten.
Som sagt inte varit så mycket men har iaf hunnit träffa ett par av mina bästa vänner.
Tack Prema för fika, kram o prat, alltid gött att se dig vännen.

Var ute hos mor min o hälsade på Franz på hemväg.
Gött att se franz igen, det var verkligen ett tag sen. Fint att sitta påaltanen med ett fint the o prata skit.
Lite roligt ochså att det bor ett skogshöns i form av en tjädertupp i kanten av Franz trädgård, en ilsken jäken med full koll och på ständig patrull. Har iaf lärt mig att det kan va dumt att försöka komma nra o plåta med mobilkamera *asg* men nästa gång kommer jag med min Canon o ett 300mm zoom, då jävlar!

Japp imorgon bär det äntligen av till F7 Såtenäs, tackar makterna för att flygcirkusen äntligen är igång, ska bli så gött att koma iväg och skönt att slippa köra då Mr T-Lund får ta den smällen imorgon så kör jag till Västerås nästa helg.

Nog om detta, återkommer med en rapport från Såtenäs inom kort.
Lämnar er med ett par bilder.


"Surmuppen till tjäder hos Franz" "Min Österikiska buddistiska vän Franz håller den obligatoriska the ceremonin"

3 Comments:

Blogger Prema said...

Hej

Fin Tjäder,,,,, han var moppsig....
Själv har jag plockat hem växter från landet. Men jag visste inte att det var ett myr-bo i roten. Nu har jag varit invaderad av myror. Hala balkongen var full av myror. Jag är biten av små svart krypande äckliga små myror.
Har små bullar över hela kroppen. Jag låg ju i vilstolen på balkongen.
FYYYY

11:36 fm  
Blogger Prema said...

Japp, det kryper i hela kroppen. Ska köpa nån antiseptisk kram/ lotion när jag går hem.
Fy

11:37 fm  
Anonymous Anonym said...

*asg* Ah Prema har skaffat husdjur!
Du har säkert blivit biten av värre saker så det är nog ingen fara.

Lycka till o ta hand om bullarna :)

Nemo...

4:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home