söndag, maj 03, 2009

Stolt men inte nöjd....

Melez vänner.

Skönt med en långhelg även om man som vanligt bara hunnit med hälften av det man skulle vilja göra och det som måste tas om hand.
Hadde verkligen behövt ägna tid åt ved och trädgård men men, tid kommer nog till det ochså.
Har iaf tagit mig tid att träffa gammla vänner jag intesett på länge, något som jag skäms för att det ibland kan ta så lång tid utan att jag hör av mig till många av de jag verkligen tycker om o har en stor plats i mitt hjärta, men tack o lov är de som jag så att när man hör av sig ef ett antal månader är allt som vanligt.

Som sagt, fart runt som en spole denna Beltane helg. Fått tror det var sju inbjudningar att komma till o trumma, tjoa,tala, o festa, tyvärr var de mest intressanta långt bort o tidsbrist gjorde att de blev tvunget att avböja närvaro vid "suck" Kom iaf iväg på en lien "tour" till Värmland och det är alltid lika gött att komma ut i obygden *s*

Har iaf njutit i fulla drag med shamanism/magi vårtal o gött folk.

På träningsfronten då.
Nja jo det knallar på, har börjat löpa lite nu o det tar sig.
Skulle träna styrka idag men har en så jävulskt dålig dagsform så näää tar tag i det i veckan.

Jo har ju varit ute o plåtat lite ochså, en ny tjej jag aldrig plåtat förr.
Vart en tur runt i trakten o tog lite porträttbilder, kan va bra att köra lite lungt första gången.
Är nöjd med bilderna o hoppas Susanna ochså gillar resultatet.

Magin då.
Jo hehe som fan! Beltane är Beltane! hell yes! Onsdagen var extrem på de flesta sett, sånna energier! Har vekligen starka upplevelser nu o de energier som flyger runt tillsammans med vårkännslor är nästan lite mycket ibland. känner sig lite hög, men varför landa när man kan behålla den kännslan :)
Jobbat på ceremoniellt, kundalini, resor,osv så det rör sig.

Till sist. tack.
Tack för alla inbjudningar jag fått o var tvungen att tacka nej till, saknar er alla o längtar till vi ses igen.

Susanna. för fototräffen o trevligt sällskap. Hoppas se dig o ögona framför linsen snart igen.

CC. Stort tack för fika, o prat, fint att se dig igen, tack ochså för löparbyxorna, passar perfekt.

Tjejen i kassan på Coop. i Fredags på tidiga morgonen, dagen blev lite lättare.

Prema. min vän, välkommen hem, saknat ditt sällskap o prat, stort tack för frekvenser o healing. Ses snart hoppas jag.


"Om verkligheten vill nå mig vet den var jag finns"





7 Comments:

Blogger Prema said...

Hej du
hur har du det med kullarna, bullarna eller vad du kallar dem för.
Sände en massa healing till din växtvärk eller heter det träningsvärk. Men du,,, ska vi ta en riktigt skön långpromenad i skogen. Du hittar ju alltid döda rävar. ta med dig kameran då,,,ifall några stora otäcka fåglar kommer springande.
Kanske ska det bli sommar i år också... Hoppas det... känns lite trögt med alla dessa vintriga plagg. Jag vill gå barfota...

7:19 fm  
Blogger Prema said...

Om verkligheten vill nå mig vet den var jag finns.... Underbart

7:20 fm  
Blogger Prema said...

He he he
Jag är så svag att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Har blivit en liten osäker mus som inte ens vågar pipa.
Helt befängt, men det är väl processer man ska igenom eller ???
Känner mig bara så liten och svag. Som en pytteliten myra.
Är det bara jag som känner så här emellanåt eller finns det fler på vår runda planet som kan känna likadant periodvis ?
Man jobbar och står i, sover, äter, älskar och försöker njuta av livet, men helt plötsligt börjar man begränsa sig själv. Det kan inte vara OK, och det kan inte bara vara jag. Måste finnas fler därute och vad gör dom när de inte längre tror på sig själva ? När de blir en MUS och inte vet vilklet ben de ska stå på ????? Så liten. Finns det några tips till lilla jag ?????

9:23 fm  
Blogger Prema said...

Rent energimässigt måste väl denna begränsning i min egna potential sitta i chakra nr 2. Min egen trygghet i mig själv. Då blir det ju en kombination av Chakra 2-3-4 som har sin grund i Chakra nr 1. Det mentala fältet måste ju i sådanafall ha kunnat ta sig igenom till..mina känslocentran,,, Fattaru vad jag menar ? Ligger nått i det eller hur. Och du,, fattaru att min hjärna går i 190km/tim om inte mer. Jag är på jobbet ??? Hur faan går det här till. Hinner med allt men är en mus. Jag har en mus också men jag är en mus. Hjälp jag har blivit ett baschakra.
Hoppsan det var som att snyta en ekorre.....hahha.
Kan jag få en respons på mina tankar och inte resterande skitprat ??? Jag är en mus,,, inteligent men ändå.

9:29 fm  
Blogger Prema said...

Hej

Fy faan, det går för fort.
Vad vet du om den kemiska och fysikaliska processen när det gäller Växtlära ?
Ja jag vet.
Skaffa en bandspelare....och tala rakt ut om alla tankar och ideer som kommer,, men den växtlära som har nått med fotoner att göra, Vad är det ? Jag håller på med sådana tankar just nu och det har nog med svamp att göra eller kanske inte, Vet du det? Får bara en massa grejer i huvet.???? Som sagt, speedo i huvet just nu.
Ha det gott.

9:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Prema vännen, oj vad det verkar va full sula i skallen idag!
Först tack för Healig osv, behövdes verkligen.

Hartyvärr inte tid att besvara alla frågor så här el via skriften vi kan väl ses över en kopp i dagarna? *asg* "hjälp jag har blivit ett baschakra" fan den var bra!!!
Nää dax at dra vidare, laga mat, snyta ekorren o lägga sig *asg*

Tokkramar!

Nemo/

4:34 em  
Blogger Prema said...

Hej

Ja men vad bra.
Healingen nådde fram, utmärkt.
Vet du... Det är något firande på Ramsbergsgården i helgen, nått års celebrerande. Öppet hus och grejer.
Jag har aldrig varit där.
Kan man kanske tänka sig att dra ihop ett par stycken och åka dit på söndagen eller nått.Vad tror du ?

5:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home