torsdag, juni 25, 2009

Bäring Nord...

Melez

Semester är det och det så skönt att slippa småpåvar, grisottor, och måsten.
Flänger o far en heldel nu men försöker att hinna med saker jag tycker om och att träffa gammla bekanta man sett för allt för länge sen, tog mig tid att besöka mor min och samtidigt hälsa på min katt Kalle och titta till mitt gamla hus.

Annars så ter sig livet fortfarande rätt turbulent med dessa jäkla energier som inte lämnar mig, .Börjar periodvis bli rätt påfrestande och frustrerande på många sett, visst höga energier o kundalini i all ära men detta!

På fotofronten då.
Nja webbgalleriet är fortfarande stul med men hoppas att det ska lösa sig på nåt sett o obbar vidare på en lösning.
Modellplåtningar kommer att ske men nu ett tag har det varit mycket musik, tillbringat endel tid med att plåta band. Riktigt kul igår då man fått plåta både The Winchester Widowmakers och inte minst Memory garden, kanonbilder och jag har verkligen kul nu vad gäller plåtningarna. "kolla gärna bilder från igår på länk som följer"

http://picasaweb.google.se/mrnemo73/Kumlasjont#

Magifronten då.
Jo det rusar på som sagt, jobbar oförtröttligt på med "Resor" kundalini och div annat sköj.
Vissa saker går väldigt trögt nu men jag ger inte ge upp även om det kommer att brännas lite hell no!

Hadde tänkt att gå några etapper på bergslagsleden men ef två bakslag så kommer det nog att bli så att jag kommer att få knata milen o se den stora och mystiska tollskogen o alla kultplatser ensam "suck" så är det nån som vill hänga på hör av er.

Lämnar er med ett par bilder.

"min goda vän ulrika, jag och...hmmm...Pumba!?"
"Mitt torp i Boo" "Dem som fordom fostrade mig;Nio väldiga världar minns jag,Herrligt ödesträd, höljt av mullen"