torsdag, juni 18, 2009

Man ska va som en Iller i år!...

Melez.

Har fått fler undringar o förfrågningar ang mitt webbgalleri o kan dystert medela att det går nog inte att göra så mycket åt det hela, ska göra ett sista försök men annars är det bara att börja om på nytt och det kommer ta sin tid att fixa ett nytt o lägga in alla bilder igen men mer ifo kommer om det.

Annars så är det en konstig tid man lever i just nu, trassel på jobbet med byte av arbetsuppgifter och nya arbetstider, är sur som fan men det är bara att bita i det sura äpplet, är inte så förvånad dock med tanke på vilka som styr skutan o deras småpåvar.
Lever ett beg o dalbane liv med så otroligt mycket kännslor o konstiga energier, har sällan haft en period då jag älskat och hatat så många som jag gör just nu och visst är det gött med höga energier men det ställer ochså till det i vardagen men man vet att man lever iaf och det är ju pga vissa av dessa kännslor man har som gör livet värt att leva.

Midsommar är det ju nu ochså, Blotar dax vill säga.
Vet faktiskt inte vad el vart jag tar vägen, finns så många jag skulle vilja blota med men tyvärr måste jag i de flesta fall resa rätt långt bort då inga i närheten gett sig till känna för att deltaga vid blot. Men det kommer iaf att ske något här på hemmaplan imorgon så får vi se om jag hittar nån trevlig tillställning i veckan kanske.
Morgondagen kommer nog bestå i att man trummar "reser" och ev bygga klart stenfolkshyddan och ta en svett ensam i all enkelhet med makterna för att sen på nattkröken åter igen ta tag i mina själsresor o annat "Bus" jag sysslat med de sinaste månaderna, menar har man ett mål så är det bara att kämpa på :)
Jobbar ochså på med oförminskad styrka med kundalini och energihöjningar, ett mycket givande o intressant arbete men även där skulle det sitta fint att ha nån att jobba med/emot för att kunna nå ett betydligt högre stadium.

Till sist veckans tack till.

Björka-klanen i mitt liv.
Nan för massagen som räddade min rygg.
Kenny på Link-empire för all hjälp
Cliche.
Kaj "Ses snart"
Franz.
Mina tålmodiga modeller jag inte hunnit med än.
Prema, min vän o stora stöd, för att du finns.
Blotare, väsen, devor, makter.

"Här hålles heligt blot,Till ätten ära, till gudar tro!"

4 Comments:

Anonymous AnnaJohanna said...

Halloj:)
Hemma o har semester nu.. Vad är det jag ser om nya tider o arbetsuppgifter?? Tell me.

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

Japp blir förflyttad till nya röken på heltid fom vecka 34.

*Muttrar o sänder nid o förbannelser på de småpåvarna så här på blanka midsommaren*

Nemo...

6:55 em  
Anonymous Anonym said...

Hej skissar o fixar på ett nytt system åt dig :-)

Kenny

9:13 em  
Blogger Prema said...

Hej
Vad roligt att läsa, det finns en poet i dej med.
Annars allt OK, gott om allt.
Fniss. Stackare känner du av alla rytmer i energistråken !!!!??? hahahaha. Men du klockan var väl inte 5 på morgonrn och du inte vet varför du väckts ur den slumrande sömnen.
Hahaha.
Prema mycket god och glad.

10:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home