torsdag, juli 02, 2009

In Company of Heroes.

Melez.

Fortfarande semester o jag njuter i fulla dra av att kunna sitta och nattuggla och inte behöva bry sig om alla måsten osv.
Har lite sorg då min katt Kalle dött i veckan, och visst nån ungdom var han ju inte och det har väl stundtals varit ett hårt liv med all sorkjakt osv men visst känns det i hjärtat "Saknar dig mannen"

Kör på med plåtningar och det är en del band som står i tur men det ska snart vara avlarat så då hugger vi in o plåtar lite modell igen.
Var föresten på ett lite udda men kul uppdrag i "peking" och plåtade student bilder, gick kanon o alla e nöjda o glada.

På magifrnten då.
Hmm ja va ska man säga, fortfarande en massa knepiga kännslor o lite i mitt tyckt rätt kepiga energier som stormar runt i livet. Kan iof inte klaga då jag i mycket lever i och för det kaos som skapas av dessa energier och dess orsak och verkan. Kastar mig handlöst på gott och ont i dessa och lever dom, njuter av dom, lär känna och kontrollera dom.

Och så här i slutet vill jag passa på och tacka nya vänner och gammla vänner för en helt underbar pubkväll. var SÅ kul att se och träffa er alla, ni betyder allt för mig o utan er skulle man nog hitta mig rätt snart hängandes i en tall el förorenandes ett mindre vattendrag :)

Extra tack.
AW. för mycket.
Makarna sohlberg, kul att se er.
Prema. min kära vän för arrangemang, logi och värme, glad att du finns.
Lasse O Ulrika. Ni e SÅ goa.
Mr Morrison.

"I feel it touching me,Healing me Believes in me"

LSI...

Самое главное не то, что вы только для того, чтобы сделать это со вкусом

Älskar er.