söndag, oktober 11, 2009

In This Never Ending Now.

Melez.

Lite bakis o skakis sen gårdagen men ska väl plottra ner några rader iaf.
Jo var visst på återträff med gammla skolkamrater från högstadiet igår, kan väl säga att det var kanske inte värt förväntningarna, många avbokningar, ett jäkla liv o trängsel, och träffen var på Frimis och det känns faktiskt lite udda att sitta o käka o dricka öl i Frimurarnas lodge, känns liksom som att arenan var väldigt fel, menar att ena stunden förekommer det strikta magiska riter i salen o i andra så invaderas salen av öldrickande horder av fylltrattar som likt babianer i afrika tokröjer. Men ok visst var det kul att träffa vissa som man undrat över vad det blev av osv så helt bortkassat var det kanske inte.
Nå ja. En glad överaskning var iaf att min bästa o älsta vän från barndommen dök upp från Strömstad. Vi stannade över maten för att sedan gå o prata skit på stallyktan istället.
En intressant sak är att faktiskt se hur folk efter 20 år på bara en halvtimme inställer sig i gammla hirarkiska sytem och blir dom de var då, tycker det är djupt tragiskt men det är väl så folk är tyvärr, så mycket där av jag nog tyckte det hela mest var en smula patetiskt. Nää faktum kvarstår att man ska nog välja sitt umgänge och arena och i mitt fall så passar jag nog bäst bland äkta vänner utan festblåsor, kostymer konstlad artighet, nää håller mig heldre bland naturliga fria själar.

Fotofronten.
Jo vars, kommer att ta och beta v div plåtningar nu innan det blir allt för kallt o jävligt så får jag bara lite td så kommer det att visas resultat. Har föresten blivit ombädd att jobba lite mot ett par för mig nya sajter och ser med stor glädje fram emot att leverera lite matrial till dessa. kommer att plåta en del fetich och glamour och även lite smakfull fin/nudeart, åter kommer mer om det vid senare tillfälle.

Den andliga fronten då.
Jo rullar på. Då jag ef en liten miss i arbetet inte nått det resultat jag fokuserat på så kommer det att jobbas stenhårt på den biten. Kommer att köra hårt med mellanvärlds resor, meditation och div ceremoniell versamhet. Ramlar in erbjudningar om att hålla "lektion" i lite andligt arbete och även förfrågan om intervjuver, himmla kul att folk får upp ögonen för detta och känner mig stolt över dessa erbjudnden. så närmast på agendan är att rycka tag i projektet att äntligen komma igång på en bok som varit planerad en längre tid som kommer att ligga på Vulcan. Kommer ochså snat att dra iväg på en liten "Tour" till dalarna, och sörmland för att deltaga i ett par sammankomster i temat "Död & Återfödelse" kommer att hålla nån trumcirkel och nån annan ceremoni, och god mat och bara njuta av mänsklig värme bland vänner.

Som vanligt ett lite tack.
La familia de Björk :)
Magnus. för återseendet, ölen, allt prat osv.
Prema. för all hjälp inför helgen, betyder massor vännen.
Sala flocken. för inbjudan.
Mina kollegor som ställde upp för mig på jobbet när migränen satte in.

Lämnarer med en bild på undertecknad i sitt rätta element *asg*


1 Comments:

Anonymous AnnaJohanna said...

God kväll :)
Har lagt upp klippet med katten jag tyckte var såå himla kul :) Kansek är tjej humor vad vet jag, men jag fnissar hejdlöst när jag ser den..
Ha det gött ses i morgon för en nya rolig dag på dagiset blåkli
nten *Flabb*

7:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home