fredag, november 06, 2009

The Gentle Art Of Making...

Melez

Har efter noga övervägande beslutat ta ett steg längre i arbetet med det andliga, att arbeta ännu mer utåt och öka samarbetet med vissa andra grupper och att synas mer osv, något som jag kan säga minst sagt har motagits med viss skepsis av vissa jag arbetat mot tidigare, vill inte säga allt för mycket med risk för att trampa ömma tår men det jag vill poängtera är att man måte kunna accepera andra sett att se på det andliga och inte bara komma med fördommar som leder till rivalitet osv. Jag ser oss alla som jobbar i "Andlighetens tjänst" som lika viktiga sen om man jobbar inom Wicca, Asa, osv gör detsamma, i grunden är makterna o gudarna desamma.

Träffar "Rätt" folk nu och det vore otroligt dumt att missa de chanser som dyker upp.
Vill iaf bara säga att inget i grunden har förändrats, jag har en fast tro o kommer inte vika en tum från mina gammla åsikter el göra nåt mina lärare inte skulle acceptera att jag gjorde, har allt för stor respekt för deras kunskap o är evigt tacksam för allt de lärt mig under dessa år av lära och undervisning. Inget i värden skulle kunna få mig att svika deras förtroende.

Är så trött på att i många fall vara solitär och skulle verkligen önska att man hadde nån mer man kan utbyta mer erfarenheter med och jobba med under mer kontrollerade former mot och med och genom dessa nya kontaker så....

Detta om detta, dax att ta kväll för att imorgon ta en liten "Tour" till Norrköping med omnejd.

Till sist tack.
"Fuego". Karin, Mats A. för alla dessa år ni lagt ner på mig.
DS
Alla makter, själar,energier, folk som gjorde dagarna runt Samhain underbart.
"Älvan".

Njut/Älska/Lev...

Nemo...