tisdag, november 17, 2009

From Russia Infected...

Melez

Så sällar jag mig då till den bleka skara av feberyra satar som gått på den där grisfebern.
Mår skit och har parkerat min bleka, ömkliga lekamen i soffan, isolerad och med endast en katts värme här under en filt.
Och fort gick det, mådde ju kanon igår o så inatt så slog den till, och på mig! jag som knappt trodde på att en fanns, ja ja det är så det är, ingen träning, inget jobb, ska bara betrakta livet här ifrån min soffa o vila och äta appelsin för till helgen ska jag jäklar i mig va i toppform igen.
Lutar mig tillbax med den bäste Demian i öronen

"sen drack jag ett par koppar av drycken som hon bjöd på men det smakade fan så konstigt tyckte jag.Men jag var artig och sa Oh så gott det va."

LSI... "Schaman"

2 Comments:

Anonymous Anna said...

Oh.. Stackars liten sjukling.
Skickar krya på sig energi och goda tankar:)

6:35 em  
Anonymous Anonym said...

Anna. Tackar kan behövas "sucka" Krya på dig du ochså.
Kram Nemo...

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home