måndag, november 16, 2009

Ett Blått Hjärta...

Melez

Hoppar väl in en liten sväng och drar iväg ett par rader.
Jo det tråkiga först då, fick idag reda på att sambon blev avskedad pga arbetsbrist, känns konstigt, tomt osäkert osv. Är så otroligt mycket kännslor i luften nu både posetiva o negativa, får otroliga förfrågningar och erbjudanden om samarbeten,jobb osv, träffar "rätt" folk och är mycket glad för allt detta men vintern och mörkret sätter sina spår på humör och själsligt ljus. Trött på att inte få sova, trött på att känna sig osäker över framtid,ekonomi,karriär,mm,mm.
Vet ju varför melankolin stundtals kommer smygandes så här dax på hösten så man får försöka att göra det bästa av det och försöka stå ut med allt, ska inte säga att jag alltid lycks men jag försöker. Håller humöret uppe med hård träning, studier, meditation och utövande av det shamanska, och tack o lov för att man har så otroligt goa vänner.
Jaja vet iaf att allt kommer att lösa sig, det gör det ju alltid.

På magifronten då.
Jo jobbar på, kanske något mindre utåt men kommer ta tag i det inom kort och jag hoppas jag kommer att få lite fler uppdrag att köra nån trumresa o prata lite här o där i landet. Älskar att få komma ut och shamanisera bland bröder o systrar runt om o här o där :) Och snart stundar Midvinterblotet igen och bara tanken på detta får en frusen själ att tina upp och bli pågött humör, känner mig som en cirkushäst som vädrar sågspån typ :)
Men tills dess så utövas mycket i enskildhet, nya mål på g.

Bara ett kort tack till mina jobbarkompisar, Pan,Fredrik, och Bubba, för en trevlig kväll och god mat på Coco thai.
Tack ochså Prema för massagen, känns som en ny rygg! så glad man har dig.