söndag, februari 26, 2006

Tennisarmar & Budda...

Melez.
Ligger hemma några dagar pga en tennisarm som inte vill ge med sig, har/går på akupungtur och hoppas o tror att det hjälper en hel del.
Men i Onsdags så var det stopp och jag har haft skitont sen dess.

Lite kul är iaf att det snart är vår och jag har nu börjat fått insiration för att verkligen ta tag i plåtningar, hoppas starkt på att få plåta ett par från mitt jobb men även att det kommer att lösa sig med andra plåtningar som tyvärr blivit inställda pga att man inte kunnat va nånstans "suck".

Annars så har det varit relativt lungt, brottas fortfarande med avlopp o lite trassel men som sagt det är bekymmer som kommer att lösa sig, och som sagt snart är det ju vår *s*
Var ute en tur i Hjortsberga och "busade" lite idag, kallt men en himla fin o klar dag, passade på att meditera lite med mina kraftdjur och hadde en ceremoni modell mindre *s*
Tog även lite bilder som kommer att synas i slutet på bloggen.

Lite om nya katten då.
Jo då et går kanon, visst Signe är väl inte alltid så förtjust i att det däller runt en busig kattunge o snor alt mat och bara vill busa, men jag tror/vet att hon gillar honom och tom leker en stund ibland me han.
Han får nu gå som han vill o känner för då kattluckan är öppen hela tiden och det går helt perfekt, var lite rärdd att han skulle dra till skogs men det är inga problem.

På magifronten då.
Jo det rullar på som vaniligt, har fått erbjudande att komma till Norrköping och hålla en föreläsning och tror nog att jag tar det jobbet, annars som sagt som vanligt, försöker att meditera lite Kundalini lite oftare, känner o tycker att det ger en hel del, även trumtresorna är kanon just nu och det är skönt att köra lite då & då när jag är ensam hemma.
ar ochså haft en liten Buddistisk Theceremoni med Franz. Tackar ödmjukast för besöket och för ceremonin, bönerna och ett gott sällskap, hoppas se dig här ute snart igen.

Dax att dra vidare nu men ha det gött o sköt om er där ute, och som jag alltid tjatar om, passa på & njut! det är så jävla kort tid vi finns här och det finns så oändligt mycket att se o glädjas över.
Att bara lära sig se det lilla är en otrolig gåva som fler borde göra, nää lyft blicken från vardagen o SE världen, även en lite sak kan göra en tråkig dag till nåt stort, en blick på stan, en komplimang, att ringa en gammal kompis man inte hört av på länge, mm, mm.

"Tack Andreas för samtalet, måste ses snart. Tänker på dig"



"Hjortsberga gravfält"


"Ett fruset nypon"

"löv i snö"