fredag, oktober 14, 2005

Med en själ lätt som en gas...

Melez vänner!

Jo då livet rör på sig som det ska, inga större skandaler el bakslag hmm skulle va ekonomin i så fall, inte billigt att flytta, har lyckats att göra av med 16000 på två veckor!!! men det är massor som ska fixas till torpet, ved motorsåg, kap osv osv "suckar".
Annars förutom flytt och iordnigsställande så fortsätter jag med full fart o i oförminskad styrka att "shamanicera" och planerar för fullt med nya foto projekt, hoppas som jag skrivit förut få till en session nästa helg med en varelse från jobbet som har en utstålning o karisma som inte alls skulle se illa ut på bild, hoppas verkligen att det kommer gå vägen.

Trivs så jäkla bra på landet så ni anar inte, SÅ skönt att slippa bli väckt på nätterna av tåg och fyllisar, nää här är det bara de vilda djuren och katten som låter kan bara beskriva kännslan så här "Nemo har hittat hem"

På magifronten då!
Jo då det rullar på, som sagt jag kör på i 100% och ibland mer, visst det är jobbigt med det är så kul o intressant att det helt enkelt ionte går att slå av på takten.Hoppas få till nån el några trumresor här framöver, tänker särskilt då på St-holm och Norrköping, skulle va vädigt kul att få komma ut i landet igen, funderar ochså på att hyra en lokal i Rosta i örebro och köra en resa där, så finns det intresse så tveka inte, hör av dig/er till mig så kör vi, kommer även att arangera en kvartalsceremoni här vad det lider men skriver mer om det vid senare tillfälle då jag planerat med i detalj.Lite av mina egna upplevelser då, jo jag har hållt på med div meditation o själsresor ef jobbet och på nätterna, har enormt starka "resor" i det här torpet särskilt på nätterna.

Till sist ett stort tack till er som på alla möjliga sätt hjälpt till med flytt osv, ett särskilt tack till Tord för bärhjälp o sällskap till förra huset.Tack ochså till paret Palm för all hjälp och råd om huset och för att ni är så snälla o rara.

Ta hand om er där ute och som jag tjatat om så ofta, glöm inta att ta vara på allt gött som finns där ute, varför göra allt så svårt!? nää ta tiden lite som det är men glöm för den skull aldrig att förgylla den, det behöver ju inte va så svåra el dyra saker, tex att ta en stund för sig själv, bara sitta på ett fik o titta på folk el en ensam tur i skogen o bara umgås ned naturen o den store ande.Lyft blicken o njut, finns så oerhört mycket fint där ute, bara att möta en blick o ett leende kan va den starkaste magin som finns.
Som sagt världarna ligger öppna och bara väntar på att ses o utforskas!
Älskar er!...