onsdag, februari 08, 2006

& idag kom dom!

Melez!

har/ är lite tufft på en del områden nu ett tag, ekonomin är inte den bästa och sen det vanlia strulet med avloppet, för att inte tala om veden som tar slut om ett par dar "suck"
lite gött är iaf att den förbannade kylan har gett sig för ett tag.

Annars så är det jobb o slit som vanligt, har äntligen varit iväg till en sjukgymnast som satte lite nålar i mig för min tennisarm jag råkat på, men med mer nålar o träning så hoppas jag att den blir bra inom en inte allt för lång framtid.

En väldigt rolig sak är att iad kom äntligen mina kaktusfrön hem, ska bli mycket intressant att se om de tar sig, hoppas verkligen det då de inom vissa delar av shamanismen är väldigt heliga.
det blev frön av Lophophora & av Trichocerus "lägger upp ett par bilder i slutet av bloggen".

å magifronten är det full fart men ändå inte nåt särskilt att berätta mer detaljerat om här, kör mina meditationer, resor, och jobbar med några klienter som vanligt.
Hoppas kunna få till några trumresor ute i landet snart, alltid trevligt att åka till nån förening el sällskap o trumma.

Ha det gött så länge o var rädda om er därute.

Kramar...