onsdag, januari 04, 2006

På turne. el nåt...

Melez vänner.Mycket har hänt både bra o dåligt, humöret har väl varit lite upp o ner, hatar vintern och ekonomin ser inte allt för bra ut.sen har vi lite strul med avloppet i torpet, inget allvarligt men fan så irriterande, men ved är iaf beställt nu så vi får det lite varmt i huset *s*

Det roliga är iaf att jag är på g att komma igång med plåtningar osv på allvar, bara tid som fattas.På tal om bilder så var det en B747-100 på besök dan innan nyår, kallt var det men timmarna drog iväg och det blev några bra bilder.Kommer även att komma igång med plåtningar på MB, ska ochså ta mig i kragen att försöka boka in lite av de jag plåtat tidigare.

På magifronten då.jo det är full fart med trumresor o meditation,håller fortfarande på med kundalini *s*kommer även i helgen åka till Katrineholm på en shamansk storträff, kommer att bli SÅ kul, hoppas på mycket "bus" de tre dagarna jag kommer att va där, ska bli kanonkul att se hur mina "kollegor" ser ut i verkligheten.Nää måste dra vidare här, har lite att pyssla med men glöm inte att ta hand om er där ute och njut av livet "även om det är kallt"

Älskar er....