söndag, oktober 30, 2005

Bland grevar, hummrar & modeller...

En synnerligen trevlig helg har det allt varit, pysslat lite mer här hemma och iaf börjat få iordning altaret, ska fixa ett par hyllor så alla medicingåvor mm får plats, sen ska mitt indiska skynke upp på väggen ochså.Hadde altaret mot Norr förut men det känndes inte alls bra, så jag vände det så det nu står mot Väster, och vilken skillnad! allt flyter på mycket bättre. kommer därför att imorgon ta stund o verkligen köra Kundalini.

Idag då!Jo jag har haft en mycket trevlig dag med fotografering, idag blev det äntligen av att plåta en tjej från jobbet & hennes bror.Gick alldeles utmärkt! trodde att hon skulle va görnervös och mest stå med uppdragna axlar o huttra *s*men till min glädje så var det nästan tvärt om, lugn & avslappnad o med samma utstråling som alltid.Är helnöjd med de bilderna och hoppas att det kommer att bli en uppskattad present att sätta på väggen.Kommer att redigera klart de sista bildern imorgon sen ef det kommer troligen ett smakprov att ligga på sidan.Hoppas att få jobba fler gånger med den tjejen.

Sitter faktiskt med en öl o kopplar av lite, det är inte ofta man får den lyxen att bara få sitta ensam med en god pils o lite god musik alldeles ensam *s* SÅ gött. har ju alltid tjatat om att det är viktigt att njuta och just nu är det en sån stund som man verkligen känner att man förtjänat.

Stort tack till."Madde" för bilderna och jobbet, hoppas få se dig framför linsen igen inom en inte alltför lång framtid, du skötte dig kanonbra! vacker tjej med enorm utståling!Tack ochså till "Brorsan" jag tyvärr glömt namnet på "suckar"" sorry! du var hel cool! Tack stefan för "lånet" av madde. Det var kul att se dig.Ett extra Tack till Greve Magnus Mörner för lånet av herrgården, du har stor del i att bilderna blev så bra, platsen var mycket vacker o jag uppskattar verkligen att jag fick plåta där.

Nää dax att jobba på lite till innan jag åter lägger mig ner för en resa & för att möta makterna *s* hadde tänkt att ta en själsresa inatt så vem vet, vi kanske ses. Kommer iaf att försöka titta in till... nää fasen det berättar jag inte, det kommer att märkas ändå *s*

Älskar er!

Natti natt...