fredag, december 16, 2005

Tankar om en tid som kommer.

Melez vänner.Det var ett tag sen men jag ska skärpa mig genom att skriva oftare, till mitt försvar så har livet varit lite upp o ner, så det ska va kanske men det ger ingen tid el isp att skriva nått, har jobbat häcken av min men nu stundar nya tider och jag är nu full av energi igen.

Ok vad händer i mitt liv nu då? jo det är mycket, jobbar på som ett vikinga troll, men det är det jag vill och det jag trivs bäst med.Har pga av allt annat som tagit en del tid fått skjuta på plåtningar men det ska ändras på det nu, har kontakt med några st som jag måste försöka boka in plåtningar med, har inte glömt er och ser mycket fram emot att se er framför linsen igen "ni vet vilka ni är"

Annars så är det full fart på planerandet av firandet av vintersolståndet, vet inte riktigt än vad el var jag kommer att hålla den, troligtvis här hemma, kommer bli riktigt fint att få hälsa in ljusare tider.Kommer ochså att försöka få endel trumrese jobb, så vill ni ha en så tveka inte att höra av er.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta om, har hänt så otroligt mycket på magifronten på sista tiden men jag tar upp det mer i kommande bloggar. Kommer iaf att nu ihelgen "Rymma" till Norrköping för att njuta lite av livets goda o umgås med gött folk, kan verkligen behöva få ett breake! vet inte exakt när jag är tillbax men händer det nåt kul så kommer jag att ta upp det här i morgon.Ha det gött o sköt om er där ute.

Älskar er!...