måndag, juli 24, 2006

Babylon o Babylonsfolk

Melez!
Nu var det fan ett bra tag sen man var här o skrev, men det har varit lite upp och en del ner så jag har faktiskt inte brytt mig om att skriva, har haft fullt upp med att hålla allt flytande så att säga.
Men nu är man på G igen och livet ter sig från den ljusa sidan.
Har idag börjat min semester, ej semester o semester kommer att fara runt som ett skållat troll genom landet, men det är roligasaker som kommeratt hndaså jag ångrar inte nåt av desaker jag kommer att göra.
Ska iaf försöka att ta mig tid med lite plåtning här på hemmaplan, har hittat ett par riktigt fina ställen här i närheten, hoppas även kunna få lite nytt folk att plåta.
Kommer om en vecka att befinna mig i St-holm o plåta lite men sen är jag ledg för foto på hemmaplan.

På magifronten då.
Jo verkligen full fart här må jag säga, har haft en hel del klienter som det iof är spännande att jobba för/med/åt men det tar även på krafterna att inte få nt tillbax så der harfaktiskt varit tufft.
Kommer att åka på ett shamanskt stormöte i Herrljunga i slutet av Augusti, ser verkligen fram emot att träffa allt underbart folk som var med på det senaste och även att träffa nytt folk, så det är det störstasom kommeratt ske inom den närmaste framttiden, ja mste säga att det kommer att bli riktigt gött att komma till Stockholm och Wira igen, tredje året i rad jag får äran att komma "tack Shiro för inbjudan"

Nää nöjer mig med detta och lämnar er åt era öden o livet.

Sköt om er och ta inte livet så allvarligt, tänk på att "Lust" ärdet som måstedriva er fram genom livet, visst det sägs att lust är en dödssynd men vilket skitprat!den store ande skapade inget utan att känna en väldigt stor lust, så varför inte följa detta exempel o göra saker vi har "lust" till!? så ut i värden o gör att ni vill o skäms inte för det.

Tack till er som gör livet värt att leva, och tack för alla snälla ord och inte minst kramar "ni vet vilka ni är ingen nämd ingen glömd"

Ödmjukt/Nemo...